dimecres, 23 de setembre del 2009

Los políticos no negocian, trafican con al paz

ARa escoltava boikot, i dic, posaré akest titol, pro en realitat, volia parlar de mi, pk, si, uenu vaig penjar akell test cutre, pro encara no he parlat de mi, com deia un sabi(no se quin xD) parla poc d'ella, encara menys de tu i molt de les coses

Bé, doncs, a parlar de mi, pro no ser si fer-ho en primera o en tercera, en primera xD:

Em dic Pere Deulofeu Molina, tot i que quasi mai poso el segon cognom, soc de Maçanet de la Selva, un poble macu macu. En aquest instants tinc 16 anys, pro soc "dels vells" ja que soc del Gener.

Físicament, buff.. 1'60 i algu, cabell pseudo afro, color marrò claret com els ulls, i els ulls com el cabell, les orelles petites, ulls miops, i m'han dit que tinc les mans de fuster, i que son maques xD, i 6 pels a la barba dels quals em sento orgullos!

Com ja vai dir, soc un romànitic, pro m'en canso de l'amor i aplico una de les meves millors virtuds i armes, l'humor i al paraula, que pot ser mordaç, negre, còmic o inteligent, depén de l'ús i la "victima". Una altre de le smeves virtuds (crec) esque se escoltar a la gent, i de fet, m'agrada, i si es un problema, intento ajudar-lo/a amb consells o posant de la meva part.

M'agraden masses coses, i m'en desagraden moltes també, un petit resumet xD:

I LAIK: Escoltar música i tocar-la, escriure i interpretar teatre (és evident, no? xD), jugar a bàsquet, anar de concerts, ser a dalt de l'escenari, el trina de tronja, la fanta de llimona, el cali birra, jugar a rol, portar barret sempre que puc...

I DISLAIK: El reggeton, el feixsme, la burocràcia, la corrupció, el sistema, els sitema penal i juridic, les noticies del TN, l'epoca en la que visc (jo seria terriblement feliç 30-40 anys enrerre), el reggeton tot i que el fotut ritme enganxa xD...



Amb això ja n'hi ha prou , no?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada