dilluns, 21 de setembre del 2009

I us preguntareu...

Per què coi aquest nano escriu teatre?, (ah, fare un altre blog per tenir-lo més controlat, que no es barreji amb el que escric aquí.)

------------
Gràcies a la gent que ha llegit el primer acte i m'ha donat la seva opinió, de debó!, gràcies !
------------

Doncs escric teatre, i a sobre en castellà, per varies raons
:

1. És un gènere que m'encanta, i que pots fer sortir del paper i veure com el que algú ha escrit es pot modificar de tantes i tantes maneres, sense perdre la seva màgia, per això jo tambe penso qeu es l'art total.


2. Per que collons un noi independentista, català, d'esquerres, escriu en castellà?
Bàsicament per vagatje cultural, el que he estat llegint ultimament és en castellà i el vocabulari qeu utilitzo el tinc més fresc, no per res més. I per que aquesta obra es una simple i pura improvització de les primeres frases de l'escena I.

3.Per que em venia de gust, i punt xD


4. Per satisfer les meves necessitats creatives, que no en son poques, i havia de fer algu, i dibuixar i pintar, no es lo meu...


5.Per que en el fons, soc un romàntic, tot i que l'amor em cansi i faci servir l'humor, (el protagonista es uan barreja de hamlet i groucho marx, si no sabeu qeu son, wikipedia amigos! xD), perque l'humor m'encanta, fer riure la gent i que s'ho passin bé, podir a dir que es un dels meus hobbys xD


6.Per què creus tu que ho faig?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada