dimecres, 15 de juliol del 2009

Frases cèlebres de ayer i hoy presenta...

(els dos ultims misstges Mentides i Eufemismes, han estat esborrats pk eren una merda)

Les farses celebres d'en Pere , el seu perque, com les va pensar i el seu significat ( o el ke crec ke volen dir, si algu els troba un altre significat, serà escoltat i/o ignorat (o no))

La mort es tant sols el principi de l'eternitat


Vai pensar aquesta frase despres d'acabar-me el 3r llibre de la saga de El mundo del Río de Philip José Farmer (ja us en parlaré més detalladament quan parli de llibres riuring), que va de resurreccions i tal, i vai pensar que quan morim, estem morts per sempre, (si, morts, també parlaré de les meves creencies religioses (inexistents) algun dia xD) i per sempre vol dir tota l'eternitat, eterna com l'estupidesa humana xD.
Lluitar per la pau es com follar per la virginitat

Fa molt de temps que vaig dir aquesta farse, no se a qui, pero va ser pel messenller (vejeu frikipedia-- http://www.frikipedia.es/friki/M%C3%A9senller ) i la vai recordar a classe quan la de socials va parlar de la "pau armada" i jo vai dir que era una gilipollada, que la pau armada acabaria esdevenint una guerra (i ho va ser, la II guerra mundial), perque jo crec, que sense armes, no hi hauria guerres. Què ens hem de defensar? De qui? La meva utopia seria que no calgues tenir armes per defensar-nos, viure completament en pau ( pero continuar vivint eh!)

I, aquesta no es meva pero me l'apropio...

Estimar sense ser estimat es com fregar-se el cul sense haver cagat

Frase extreta de la pagian de la caca http://www.geocities.com/cagarines/
i la vaig trobar molt encertada, parala per si sola xD.

Potser me'n falta alguna i si la trobo al posare xD


Pròximament a Boscos d'aglans... Grandes ídolos de ayer i hoy...



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada