diumenge, 28 de juny del 2009

Mûsica guay...

Abans he parlat de la mûsica i ja he dit perquè l'escric així.

Ara parlaré de lamúsic aque m'agarda i a la gent de la meva edat no ( o a la majoria de la meva generaciò, o de la gent que conec, no li agrada)

Podria anomenar grups com Led Zeppelin, o Black Sabbath, tot i que hi haurà gent que els coneixerà (si hi ha algu que diu que escolta hevy i no saben qui son, que es talli les venes a lo EMO stail xD)

Parlaré de grups encar menys coneguts, que no vol dir que sigui dolents, jo penso que tot el contrari, principalment de 3, Elp, Return to Forever, i com no, Frank Zappa.

ELP

Emerson, Lake & Palmer

Un grup de rock simfonic i progressiu, qu evai descobrir gràcies a al Sr. Pons, i com diria en Grabu, mûsica per cardar. Tot i que jo penso que es mûsica per pillar una A.K Damm i seure a una butaca per escoltar-la.

Return to Forever

Un grup de Jazz rock dels anys 70, format per Chick Corea (tecles), Lenny Withe (bateria), Stanley Clark (al baix i un dels meus idols musicals (another tema! xD), i Al Di Meola (guitarra). Es un grup que m'agrada especialment perquè fa un parell d'anys vai anar a un concert seu, als Jardins de Cap Roig que pijo no? xD) i em va encantar. Un altre grup per escoltar de tranquis.

Frank Zappa

Simplement, fantàstic. Per alguna cosa es la meva mûsica preferida. COm que se'm fa dificil parlar-ne, fai un copi paste de la wiki que ho resumeix força bé.

Zappa recibió clamorosas críticas en todo el mundo tanto en vida como después de su muerte. La Guía de álbumes de Rolling Stone en 2004 escribió: "Frank Zappa tocó casi todos los géneros de música, fuera en su aspecto de roquero satírico, fusionista de jazz rock, virtuoso de la guitarra, mago de la electrónica o innovador orquestal, su genialidad excéntrica era indiscutible". Aunque su obra se inspiraba en varios géneros, Zappa estableció una forma de expresión coherente y personal. En 1971, su biógrafo David Walley dijo: "Toda la estructura de su música está unificada, no dividida por fechas o secuencias de tiempo, y se construye toda como un compuesto". Al hablar de la música, política y filosofía de Zappa, Barry Miles dijo en 2004 que no se pueden separar; "Todo era una sola cosa; todo era parte de su 'continuidad conceptual'".
Buenu, aixo es mûsica que m'agrada, si en voleu sentir alguna cosa, al youtube, al goear o m'ho dieu a mi ;).


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada