diumenge, 28 de juny del 2009

Mûsica...

Bé doncs, avui parlaré de la mûsica (amb circumflex perquè em mola més! :riuring:)

Podria definir la mûsica com a manifestaciò artística, cert, però jo crec que és una manera d'esvargir-se, passar-ho bé, represnetar la veu de l'ànima (la de kantarus no eh! xD ) i per que no, lligar... xD

Ara podir ANOmenar tots els tipus de mûsica que escolto i m'agrada, però me'n deixaria, per tant dire els que no m'agarden i acabem abans xD

-Regeton: no se si s'escriu així pero me la pela, es una merda de mûsica encara que soc atrevit d'anomenar així tal insult a la mûsica de Bob Marley... És mêrda (si amb circumflex com mûsica per que sembli que dic mûsica pero en realitat és una merda) i no hi ha gaire cosa més a per dir-ne...

- TOTA la mêrda comercial què hi ha al mercat: hi ha masses grups que diuen que fan rock i fan un pop comercial que fa venir bàsques... És tant fàcil crear grups d'aquets... TU, TU i TU, selecionats, tu: fars veure que toques la guitarra i cantaras, tu: va tu tamb epots tocr la guitarra i ser el waperes, i tu: mmmm, osties! va una altra guitarra!!, que no ens fa falta ni baix ni bateria per fer un grup... que depriment...


Crec que l'única música desprès de 1995 que m'agrada és el rock català i l'ska internacional...

Un altre dia (ara si m'aborreixo...) parlarè de la música que només m'agarda a mi (o a molt poca gent)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada