dimarts, 8 de març del 2011

(editat a les 12:10 del matí amb correcció ortogràfica)

que coimenci el festival de la vergonya! Puta merda de tot, segurament aquest text acabarà ple de faltes i gilipollades, vaig torrat i vomitaré, però no matèria si no sentiments que fan més mal i rasquen a la gola.

Per que m'ho fas això?

I encara em preguntes per que!? segur que no ho saps? doncs ves a la puta merda si no ho saps, porto estona pensant el que escriuré i masses coses he fotut en el full arrugat que tinc com a cervell per a recordar-les, ara, vull desaparèixer, ni existir per a ningú, ser invisible, morir... ni que fos uns instants ser lliure d'aquesta merda al pit que porto.....

Tant de bo , es igual a la merda borratxo no s'escriu pas bé. Deixe-m'ho per quan vagi seré, fins aviat!

Y no quiero quemar tus recuerdos...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada